Hos Mikko - att hålla tal för sig själv.

Sitter och försöker hålla tal för mig själv, det är bara jag och Jussi hemma, och jag vill inte trakassera Mikkos lillebror med att hålla tal för honom, det känns rätt elakt faktiskt.

Därför sitter jag här i köket - ensam, och försöker få ordning på mitt tal. Det är Svenska C den här gången, och det kan väl bara sluta på ett sätt typ - VG. Jag kanske håller på att bli ett VG-barn? Vem vet?

Hur som helst, jag tråkar ut mig själv när jag håller talet, det är inte bra va? Jag har knåpat ihop en liten powerpoint också, vi får väl hoppas att den räknas som avancerad - let's hope liksom ^^

För tillfället så har jag nästan onaturligt mycket pengar, jag har över 2000kr just nu, eftersom mamma inte hade ändrat så att studiebidraget fördes över från hennes konto, vilket jag tycker är helt okej faktiskt eftersom jag gärna vill ha de pengarna också,  men man vet aldrig, hon kanske vill ha tillbaka dem sen - det märker vi. Det "riktiga" studiebidraget borde komma framåt slutet av veckan, men jag får det på en sån där lapp denna månaden och får gå till banken och fixa det, men jag måste ändå dit och aktivera mitt nya bankkort som också borde komma i veckan. YAY! Sen ska jag minsann shoppa på nätet <3

Nej, nu ska jag återgå till mitt tal och försöka be för att det faktiskt ska gå bra med det, sen ska jag pilla lite till på projektplanen tror jag, innan Mikko kommer hem om typ en halvtimme-40 minuter, för då ska vi åka in till stan och handla (frukt till fruktsallad och jag hoppas på lite cider till ikväll också ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0