Jag fyller år imorgon...

Imorgon fyller jag 18. Det är ju rätt stort, rent lagligt och så. Det är rätt mycket "status" att man får göra vissa saker. Men jag menar, hur fantastiskt är det egentligen?

Det är så mycket annat som händer runt omkring också, skola, mössutprovning att fixa (jag är seriöst nervös över att prata med IB2 på måndag) sen är det ju årsdagen av att farfar dog snart också, and I will not be happy. Seriöst, jag trodde inte att jag skulle vara sån, men jag är sån. Jag sitter här och är ledsen för det, helt utan anledning, jag vet att han har det bättre nu, jag vet att han slipper ha ont nu. Så jag menar, det är rätt meningslöst att jag sitter och är ledsen för det.

För övrigt så kanske det var fler än Milja som märkte att min header försvann förut, länken till headern hade ändrats och det fanns därför ingen bild att hämta, nu vet ni det. Det är löst och borde inte hända igen :)

Nu ska jag återgå till att göra något ovärt för idag har jag gjort massa vettigt, jag har städat, jag har skrivit massor på både SvB och SvC talen och jag har varit DUKTIG :D Imorgon däremot så tänker jag inte plugga alls efter att jag har kommit hem från skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0