Krogoskulden.

Plötsligt händer det. Eller, imorgon händer det för att vara exakt.

Jag ska ta min krogoskuld, det är 50 dagar kvar till studenten, så jag känner att det är dags. Imorgon har jag nämligen en munta och ett prov, sen behöver jag få slippa tänka på skolan en stund. Dessutom har jag gratis entré (vilket visserligen handlar om 20kr). Sen kommer en söt liten pojke sova hos mig efter 50-dagars, vilket säkert blir bra (jag lär vara så trött att jag inte märker skillnaden förrän jag vaknar på morgonen och undrar vad han gör där xD).

I alla fall, att ta krogoskulden innebär inte att jag ska dricka äckligt mycket sprit, jag ska faktiskt inte dricka något alls, möjligtvis cola. Dessutom har jag sett till att det finns i alla fall en helt nykter människa där och ingen annan verkar ha planer på att dricka speciellt mycket. Så jag oroar mig inte ens för det. Jag ser faktiskt bara fram emot det. Det känns riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0