April 2010 - en sammanfattning.

April började i vanlig ordning med första april, dagen då alla lurar alla - utom mig. Jag höll mig i vanlig ordning inomhus, försökte att undvika att prata med folk och var lagom osocial. Jag hatar att bli lurad. Men tio minuter i tolv på natten så drog Tommy till med ett jätteroligt skämt om att han skulle ha dejtat en tjej på skolan, jätteroligt - verkligen. Arg blev jag på, på riktigt >.<

Ett par dagar senare åktes det till Elmia för bilutställning, det var roligt vet jag - finns många fina bilder därifrån och jag fick dreggla över en massa bilar och grejer - bilar och sådär. Dessutom spenderades dagen med att Tommy sa förlåt för att han tittade på de snygga tjejerna, trots att vi inte var ihop och trots att han verkligen inte var intresserad av mig. Säger vi!

Jag skulle träffat Tommy dagen efter men jag åkte och tog hand om en viss Peter istället som också deppade över ett jättelångt förhållande som inte heller höll.. Sen började skolan igen - första dagen slutade med en håltimma som slutade med lite hånglande bakom skolan - som en vecka senare ledde till ett snart 9 månader långt förhållande. Gosh vad tiden går fort <3

Resten av månaden bestod av stress, vi hade vår projektgudstjänst i slutet av månaden och sen var det mer eller mindre slut.

Stay tuned for maj, månaden då jag pluggade ihjäl mig och myste med världens bästa pojke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0