Augusti 2010 - en sammanfattning.

Augusti var en minst sagt händelserik månad, det var nämligen månaden då jag tillslut tröttnade på mitt jobb och inte pallade mer, Tommy började jobba i Skövde så det slutade mer eller mindre med att jag följde med honom mer och mer till jobbet. Att jobba i frysen på hemglass var löjligt mycket roligare än att jobba som telefonförsäljare - att jobba i butiken på hemglass slog det mesta annat.

Det var också månaden då vi fick lägenheten i Västerås, denna underbara skapelse till lägenhet. Jag älskar vår lägenhet, jag älskar allt med den, jag tror inte att vi hade kunnat hitta en bättre lägenhet.

Det var också månaden då vi flyttade upp till Västerås, det var då äventyret började, det var då högskolan började och det var då allt roligt började. Jag älskar det liv vi lever nu och jag skulle inte byta det mot någonting.

Ärligt talat - augusti lär ha varit en av årets bästa månader - jag var så grymt lycklig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0