December 2010 - en sammanfattning.

December bestod av en massa plugg, mys och massa annat.

Bland annat:

Lucia Movie Night - tre förhandsvisningar som lussevaka, vi umgicks en del med Tommys polare, det var rätt roligt och sådär - men att vara i skolan från 9 till 17 dagen efter sög ju, eftersom vi inte hade sovit alls. Men vi höll oss allt vakna till 21 på kvällen ^^ Filmerna som visades var the Town, Easy A och Love and Other Drugs. De första två var rätt bra, den tredje var sämre.

I december så har jag även hunnit med min första hela tenta på en hel kurs, vi har bara haft duggor innan - tentan var värre, men jag bör ha blivit godkänd.

Vi hann även med att se Tron på bio, den ägde - efter det följde middag på Jensen's - EN AWESOME MIDDAG! Jag fick äta den godaste pepparsås jag någonsin ätit <3 Längtar redan tills Tommy fyller 20 så att jag får prova en ny restaurang xD

Jul sen, bestod av att flänga mellan min familj och Tommys familj, vi var hos mig dagarna innan jul, hos Tommys på uppesittarn och tills efter Kalle på julafton, sen hos min pappa tills juldagslunchen, då åkte vi till min mamma, sen på kvällen tillbaka till Tommys familj - sen annandagen hos min pappa igen.

I måndags så tappade vi slutet på avgasröret så golfen är för tillfället stillastående, men den ska ändå in till fordonsservice på måndag för besiktning och grejer så det löser sig då :)

Idag är det nyårsafton och om jag ska sammanfatta det senaste året med tre ord så blir det omvälvande, underbart och nyskapande!

Nu önskar jag er ett gott nytt år och hoppas att ni haft ett grymt 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0