Januari 2010 - en sammanfattning

Ny kategori, en sammanfattning av 2010 i form av 12 inlägg, ett för varje månad, jag börjar nu rätt tidigt så att jag hinner med allt innan nyår xD

Januari började i Eskilstuna och det var också där månaden slutade. Jag firade alltså nyår i Eskilstuna, hemma hos en av Mikkos kompisar, det spelades Rock band och vid 12 så gick jag och Mikko ut och fotade lite raketer.

Jag åkte hem lagom tills skolan började, var i skolan i ett par veckor och avslutade höstterminen innan det var dags att åka till Eskilstuna igen och göra klart det sista inför flytten. Mikko och jag fick vår lägenhet den 1:a februari. Denna underbara lägenhet med två toaletter, badkar, tre rum och kök, för endast 3000kr/månad - allt med den lägenheten fick mig att bli kär i den.

Såhär i efterhand så lär Januari ha varit årets by far mest värdelösa månad, om man bortser från början av februari - men den kommer i nästa inlägg. Hur som helst, eftersom Januari var så värdelöst så väljer jag att ignorera resten av månaden, jag kommer knappt ihåg något av den.

Kommentarer
Postat av: Peter / Tiduas

Åhh, sammanfattningsinlägg, coolt! Gillar slutet av varje år när sånt här kommer fram, alltid intressant läsning ^^

2010-12-16 @ 14:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0