Stolt över mig själv.

Snart är terminen över, klarar jag bara av den här veckan så tror jag att jag klarar allt - Idag gjorde jag min sista el-labb. Vilket egentligen inte är något att skryta om - OM det inte hade varit för att jag inatt var på lussevaka på bion, klockan 23:59 befann vi oss i biosalongen och stannade där tills klockan 8 i morse, inte en minut sov jag, sen hade jag förläsning 9-12 och sen labb från 13-17 - AND I MADE IT!

Klockan är 20:30 nu - jag har fortfarande inte sovit sen jag vaknade igår förmiddag runt 11:30 - Det är en rätt udda känsla, 32 timmar senare så sitter jag här - det känns som en evighet och ögonen faller nästan ihop ibland, ändå löste jag precis en av mina matteuppgifter till min inlämning, visserligen var det typ den lättaste uppgiften på inlämningen, men allt jag gör ikväll är ändå bonus - så nu har jag bara 4,5 uppgifter kvar att göra imorgon/onsdag förmiddag ^^ Alltså imorgon, först på förmiddagen, sen på eftermiddagen efter skolan - I'll probably die this week - 'cause wednesday I'll have to do some programming, and then it's time to start worrying about the electirics exam I have next monday... Men seriöst, på måndag har jag sista föreläsningarna innan jul - det ska bli så skönt <3

Nu vill jag bara att reklamen ska vara slut så att jag får titta klart på Top Model 14, sista avsnittet idag, jag kan lika gärna googla vem som vinner, men har jag hindrat mig själv ända hit så kan jag hålla mig en halvtimme till trots att jag är jättetrött..

Nu börjar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0