Att vara medelmåttig.

Att aldrig vara riktigt duktig på någonting utan att alltid ha någon som är bättre än en själv och hela tiden trycker upp det i ansiktet på en, det stör mig så mycket. Även om det inte borde göra det.
Det finns gott om människor som jag beundrar massor för att de är så duktiga. Men det är människor som inte trycker upp sin duktighet i ansiktet på någon annan, det är det som är den stora skillnaden mellan folk jag beundrar och folk jag inte beundrar.
Jag tycker inte om folk som skryter om sin duktighet.
Jag vet, jag är världens största hycklare - jag vet att jag skryter om min duktighet, men jag förväntar mig inte att någon ska beundra mig eller ens berömma mig heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0