De där sidorna #2.

Om den förra sidan hade en snygg design så har den här sidan ALLT annat. Jag är kär. Det här är min nya startsida (tidigare har jag haft google som startsida av prakitiska skäl - men nu ska jag göra mig själv glad!).

Den här sidan som jag tänker tipsa om nu heter GivesMeHope och går helt enkelt ut på att människor som du och jag får posta glada historier för att göra andra människor glada. För det första så tycker jag att själva idén är klockren - den gör människor glada och den ger människor möjlighet att sprida glädje genom att berätta vad som har gjort dem glada för andra.

Ett exempel på en historia som någon postat på GMH:
"In second grade, I had a friend who was struggling with leukemia, and kids often teased her because she was losing her hair.

A girl asked her why her hair was so thin, and her older brother came over and made up a story about how she got gum stuck in her hair. People laughed at him, but he just kissed her head and sat back down.

Adam's love GMH."

Jag menar, hur kan det där inte göra en alldeles varm inombords?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0