De där sidorna.

Jag satt och surfade lite nu på morgonen, rätt planlöst egentligen.
Helt plötsligt ramlade jag över en portfolio som gjorde mig så glad - hon som har sidan har skippat allt vad en "vanlig" portfolio heter och hon fick mig också att bestämma mig för vad jag tycker angående ett ämne som jag och Johanna diskuterade härromveckan - storleken på bilderna i en portfolio och storlekens relevans. Jag hade inte riktigt bestämt mig för vad jag tyckte eftersom portfolios knappast är något jag surfar på speciellt ofta men nu har jag bestämt mig.

Så länge det är en tydlig bild så behöver den inte vara så stor. Länk till sidan? http://www.magdalenapiechal.com/#90021/Portfolio-of-Magdalena-Piechal

Varför jag gillade den? För att den är ljus och tydlig men samtidigt så ändras layouten när man klickar på någonting - vilket resulterar i att man som användare måste läsa ordentligt på sidan och det är något som, så länge det inte går till överdrift, gör användaren mer intresserad tror jag. Vad tycker ni? Håller ni med mig om att det där är en sida som gör en intresserad?

För övrigt så tycker jag att hennes presentation av sig själv är GRYM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0