Svar på kommentar.

Först så vill jag bara säga att det är för dem som faktiskt vill veta saker som jag bloggar. Jag bloggar för att sånna som vill veta saker ska få svar på sina frågor.

Jenny kommenterade och undrade hur Gud är med och gör en kvinna gravid.

Jag tror, observera att jag tror, att det är Gud som mer eller mindre väljer om ägget i kvinnan ska befruktas eller inte. Oavsett vad hon tror på eller hur hon tror att kvinnor blir gravida. För självklart så blir kvinnor gravida genom att ett ägg befruktas av en spermie, något annat säger jag inte. Jag säger att det är Gud som väljer om hon ska bli gravid eller inte - för det handlar ändå om att skapa liv, Gud skapar liv när han vill det, that's it. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det bättre. Om någon vill veta mer så får ni fråga mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0