Jag insåg varför jag är så lycklig.

Det är nämligen slut på alla kompromisser åt olika håll - det är slut på att ingen får som den vill - för vi vill samma sak nästan hela tiden.

Jag insåg det i lördags när jag såg det finaste köksbordet jag någonsin sett och innan jag hinner säga något så springer Tommy fram till det och säger "Tänk vad bra det skulle göra sig i vår lägenhet?" och ja, tänk vad bra det skulle göra sig i vår lägenhet. Mer än så finns det inte att säga.

Vi har vår lägenhet, vi har varandra och vi vill åt samma håll. Jag kan faktiskt se oss i vår takvåning på 1½ etage. Jag kan se oss inte skaffa radhus och jag kan se oss bygga ett eget hus och se till att ha en trädgårdsmästare som tar hand om trädgården. Jag kan dessutom se oss ge våra barn alla möjligheter för att lyckas. (Vad som är seriöst och vad som inte är seriöst får ni gissa på själva)

Älskling - jag älskar dig, jag älskar att vi kan skämta om precis vad som helst närsomhelst. Jag älskar att vi kan tänka precis samma sak samtidigt. Jag älskar att vi kan vara såpass omogna att vi sitter och skrattar åt en fisk som hoppar ner i din systers säng. Jag älskar att vi kan ligga och prata om att gifta oss - utan att det ska vara speciellt seriöst. Jag älskar dig. Dig. Dig. Dig. Du är allt jag vill ha och lite till - du är underbar och älskvärd. Jag vill inget hellre än att få vakna upp bredvid dig varenda morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0