Jobb, jobb och åter jobb - och så lite Tommy.

Jag är så lycklig så att jag nästan sprängs. Hur allt kan gå såhär bra såhär länge är i mina ögon ett mysterium. Men det gör det, och det verkar inte vända. Två dagar kvar på provisionsmånaden, sen kan jag ta reda på hur mycket lön jag kommer få i slutet av augusti, hur mycket pengar jag kommer ha att flytta till Västerås med. Flytta ihop med Tommy. Medan mer eller mindre alla andra jag känner stannar kvar här i Skövde så flyttar vi iväg till Västerås. Ibland slår mig tanken att det inte var allt för långt ifrån att han nästan flyttade någon annanstans. Jag har sån sjuk tur hela tiden - jag blir så sjukt lycklig. Jag älskar min pojke och jag älskar det faktum att jag om mindre än en månad kommer få vakna upp bredvid honom varje morgon - hur lycklig blir man inte av det? Bara tanken gör så att jag blir alldeles varm inombords.

Jobb då - jag jobbar konstant. Helt plötsligt så jobbar jag mer än Tommy, hur i hela fridens namn gick det till? Men jag säljer skitbra - vilket kommer innebära en grym lön om en månad. YAY me! :D Nu börjar jag i alla fall jobba - hörs ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0