Det löser sig.

Jag har ett nytt motto - Det löser sig. Egentligen så är det väl inget motto, och jag har inte valt det själv. Men jag sa det till Peter ett par gånger, och han bestämde mer eller mindre att det var min grej liksom. Att det löser sig. Och det gör det, jag tror verkligen det.

Allt suger ibland, för tillfället suger mitt liv lite extra mycket. Jag trodde att jag skulle sitta ensam hemma hela lovet och ha allmänt tråkigt. Men nu verkar det som att jag nästan inte kommer vara hemma på lovet. Vilket äger - för jag vill verkligen inte vara här, det suger sjukt hårt.

I alla fall, imorgon ska jag ha filmkväll med Stina, torsdag ska jag nog träffa Milja (om jag inte är alltför trött efter filmkvällen), fredag ska jag träffa Peter, lördag vet jag inte vad jag ska göra men det är påskafton så det finns säkert något man förväntas göra, söndag åker jag till Elmia med Tommy och halva hans släkt (den manliga halvan verkar det som) och sen måndag ska jag plugga.

Totalt sett så verkar det bli ett bra lov. :) För saker löser sig i slutändan. Jag är fortfarande lite orolig för vissa saker, en jag har vänner och grejer - så det löser sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0