Lärare utan koll.

För att få behörighet till högskolan så läser jag ju som bekant Kemi A på egen hand, det går finfint för det mesta (jag lägger ner typ ingen tid alls på det så ^^) MEN ibland så kommer det mejl från ansvarig lärare om att "på fredag är det prov" - sen vet jag liksom inget mer än det. Det suger verkligen jättehårt. Nu gissar jag att han förväntar sig att jag ska göra prov med honom på fredag, men dels så har jag andra lektioner då och dels så har jag ingen aning om vad som kommer på provet - nej, jag vet ju vem jag måste få tag på imorgon i alla fall ^^

Dessutom har jag en inlämning tills EFTER studenten! Det här går verkligen inte för sig - prata med honom i morgon? Jo tack!

Nu å andra sidan så sitter jag och gör ingenting - smsar lite, msnar lite - jag har blivit social tror jag. Men det är väl bra antar jag. Jag trivs rätt bra med det i alla fall. Förändringar än nog bra... MEN jag stör mig fortfarande lika mycket på att vissa människor ALDRIG kan sluta klaga. Så det så! Nu har jag skrivit ett lagom surt inlägg också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0