8 dagar kvar till studenten.

Jag har 8 dagar kvar i skolan - 8 dagar till studenten. 8 dagar till frihet. 8 dagar till en enorm avsaknad av trygghet. 8 dagar till en enorm saknad av världens bästa människor.

Jag älskar min skola, jag älskar allt som har med skolan att göra, jag älskar allt vi gör i skolan. Jag kommer att sakna den enormt.

Men fram tills dess så ska jag ha en AWESOME vecka - vi kommer lalla runt i skolan och äga, mer än så tycker jag inte att vi ska göra. Jag tycker att vi ska ha så sjukt roligt och ta tillvara på den här tiden så gott vi kan, och jag vet att jag har nörd-pojkarna med mig på den fronten.

Nästa helg så har vi dessutom studenten på fredagen, bakis-lördag på lördagen, balen på söndagen och sen grillkväll hos John på måndagen. Nästa helg = massa nördar och en massa skratt. Och jag kommer gråta som ett litet barn  hela tiden. Fan - ni får inte försvinna från mig.

Jag måste bara skriva av mig om det här, jag måste få skriva hur fruktansvärt tacksam jag är för att jag och Mikko gjorde slut när vi gjorde det, så att jag har fått chansen att komma såhär nära los ärkenördar. Jag är fruktansvärt tacksam över att jag just nu kan sitta och lyssna på dem när de pratar om webbläsare till android-telefoner och jag är fruktansvärt tacksam att samtalet nu gick över till Naruto och att jag faktiskt tycker att det är rätt rogivande att lyssna på det. Jag kommer sakna ihjäl mig efter nörd-pojkarna i höst och jag hoppas verkligen att de håller vad de har lovat och kommer och partar med mig och Tommy i västerås någon helg. Vi kommer ju och hälsar på hemma i Skövde liksom.

Men det är 8 dagar kvar till studenten, och de dagarna kommer jag att njuta sönder, jag kommer se till att jag får umgås med dem så mycket det bara går - bara för att jag fortfarande kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0