2/3 saker klara!

I måndags hade jag en laboration i elektroniken, den var lätt och vi fick leka med legorobotmotorer - så det var faktiskt rätt awesome!

I morse blev jag klar med första inlämningen i min nya mattekurs, den ska lämnas in imorgon på lektionen!

Tills på fredag ska jag bli klar med min programmerings lab - den handlar om flerdimensionella arrayer, egna typer och annan skit... Men jag är snart klar med det! Alltid något ^^

Jag var stört stressad över den här veckan, för jag hade väldigt mycket att göra, och som om det inte vore nog med skolarbetet så kommer Tommys pappa hit någon dag (vi är inte säkra på vilken dag, vilket är lite oroande..), vi ska på bio på lördag, vi måste städa, vi har tvättat idag och ja - you get the point...

Dessutom har jag två föreläsningar imorgon, en på torsdag och så labb-tillfället på fredag ^^ Men på lördag ska vi på bio, alltid något, jag menar - hur länge har vi inte taggat för HP7 del 1?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0