Bästa Facebook-gruppen på länge!

Viasat Motor har gått och skaffat sig en facebookgrupp - en grupp som fungerar som ett underbart forum där alla nördarna kan diskutera vem som vinner i helgen, vem som vinner säsongen, vem som blir bäst nästa säsong och ja - helt klart en värd grupp!

Nu sitter jag och tittar på Inside Grand Prix på Viasat Motor där de intervjuar olika förare som fortfarande har chansen till VM-titeln (De är fortfarande 4st med tre lopp kvar) och jag kan inte annat än säga att det är ytterst intressant och att jag fortfarande innerligt hoppas på att Webber tar hem den här säsongen, men vi får väl se hur det går på den fronten - är rädd att han inte kan hålla ihop det tills dess...

Tänkte skriva ett inlägg om en stund om en liten dröm jag hoppas på att kunna förverkliga någon gång - stay tuned ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0