En enkel tenta, en svår labb och vinterdäck.

Vi var hemma i helgen, bytte däck och sådär - det var liksom dags tyckte vi - det blir kallare och kallare och det blir liksom ett par veckor innan vi kommer ner igen och när vi kommer ner till Skövde-Mariestad igen så är det liksom november, och då är det lag på vinterdäck - så vi hade inte så mycket val ^^ Och helt ärligt - jag hatar vintern, redan nu, redan innan vintern, så känner jag att det låter, det är jobbigt, det blir kallt, och ja - det finns helt enkelt inget bra med det alls? Utom snö, varm choklad (latte), och att läsa bra böcker inne i värmen - jag tänker verkligen se till att hinna läsa lite böcker i vinter, det hinns liksom aldrig med annars, tråkigt nog, kanske hinner med något vecka 44, när vi har "höstlov".

Vi hade sista matte duggan idag, vilket är en del tenta innan kursen är slut - och guess what? Den var stört mycket lättare än senaste tentan, så jag är lättad, och glad att det är över, jag menar - om typ tre-fyra veckor så har jag mina första 7,5hp registrerade, vilket ger mig bara de resterande 300 innan jag är klar här på MDH.

Jag hade en labb i min elektronikkursen idag också, det var desto svårare, hade ingen koll på beräkningarna och ingen koll på utrustningen, men jag blev godkänd på labb 1 i alla fall, 4 kvar - skrivs i alla fall inga rapporter i den här kursen, alltid något ^^

Sitter och tittar på Gumball 3000 med Erik och Mackan just nu, Tommy lovade precis att vi ska köra Gumball när vi har råd med en vettig, awesome, bil till det. Min lista med saker att göra innan jag dör börjar bli rätt lång, men att köra Gumball kan väl väga upp för att köra F1-bil kanske, bara jag får gå på ett F1-lopp så.

På tal om F1-lopp så reflekterade vi över möjligheterna till ett skandinaviskt F1-lopp i helgen, det är en av anledningarna till att jag älskar honom så mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0