Nattbloggning.

Jag gick och la mig vid 19 eftersom jag hade ont i huvudet, sov en timme, tog ett par värktabletter, vaknade vid 20 (bad Tommy väcka mig då), tittade på House och bartenderskolan, gick och la mig igen - kunde inte somna alls, dumt faktiskt.

Grejen är den att nu är jag rätt pigg och bortsett från huvudvärken så känner jag mig rätt fräsh, funderade nästan på att sätta mig med programmeringslabben lite - den ska inte vara klar förrän om typ två veckor, men jag vill kunna få hjälp på labbtillfället på fredag så jag vill ha börjat med alla tre uppgifterna tills dess... Dessutom är klockan snart ett, det kanske inte är läge att börja med skoluppgifter då? Inte om jag vill förstå vad det är jag har gjort imorgon i alla fall..

Nu sitter jag och läser om choklad istället -  Marabou har tydligen släppt en vit chokladkaka, Vinter Vit - vit choklad med en hint av vanilj - låter stört awesome! Återigen så förvånas jag av resultatet på Marabous förra julkampanj, rädda julen där en av pralinerna skulle röstas ut ur alladinasken - En pralin vann (fick flest röster) och den som fick minst antal röster skulle ut ur asken - svårare än så var det inte, vad var det då som förvånade mig? Jo, Körsbärslikören, det mest vidriga marabou någonsin har kommit på, gick och fick FLEST röster - hur stört är inte det? Ägglikören kommer i alla fall åka ut till julen 2010 - can't wait, hoppas bara att det som nu kommer in är nötfritt, alladinaskar är rena rama ambulansbeställningen för allergiker - tyvärr, för finns det någonting i chokladväg som äger så är det praliner, jag älskar praliner - så det så! Men jag brukar försöka sno åt mig de goda nötfria så fort som möjligt så får de andra slåss om det andra äcklet ^^

Nej, nu är klockan fem över ett, jag borde verkligen sova - men jag tackar Gud för att jag är ledig imorgon och hoppas att alla andra sover i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt med ont i huvet. :(

2010-10-27 @ 14:15:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: ante

Jag gillar de andra karamellerna. så det är lugnt. :)kan till och med ta romrussingodisen. Det kan nog tommy med om du frågar, eller?!

2010-10-28 @ 14:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0