Produktiv dag!

För första gången på länge har jag fått massor gjort, jag har städat lite (tills dammsugaren behövde laddad typ), lagat mat, diskat, gjort nästan hela matteinlämningen, handlat mat, handlat en taklampa till vardagsrumsdelen av lägenheten och så har jag hunnit läsa bloggar och sånt där annat viktigt som jag vill göra, för att jag tycker det är roligt. Hann titta på Masterchef Australia också!

Masterchef Australia måste vara ett av mina favoritprogram på TV just nu - jag menar, det är grym matlagning, assköna människor - några av världens kändaste kockar som dömer och som den matnörd jag är (ni anar inte - tänkte blogga om det någon dag...) så får det min fulla uppmärksamhet - varje dag! Det är alltså fem dagar i veckan, antingen klockan 10:40 på förmiddagen eller 18 på kvällen (förmiddagsprogrammet är alltså en repris från kvällen dagen innan) på kanal 8 - finns det något program på tv i dagsläget som är värt att titta på så är det definitivt det! Ingen borde missa det - det är dessutom bara 22 avsnitt kvar på säsongen (som består av 72 avsnitt, inklusive master class och grejer).

Men som sagt, mer om bra matprogram och grejer i ett annat inlägg tänkte jag - som jag tänker prova på att göra en tidsinställning på - blogg.se har nämligen fixat möjlighet att tidsinställa inlägg! Måste provas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0