Fortfarande inte död - bara västeråsare...

I've totally moved. Ligger i soffan i vår lägenhet just nu, tittar på tv och surfar. Tommy är i duschen. Jag har min första riktiga föreläsning imorgon - i grundläggande vektoralgebra, och om två veckor har jag min första dugga, vilket är en minitenta på det första kapitlet vi ska läsa...

Ligger och surfar på det mobila bredbandet och kollar upp bredbandsalternativ - det lutar åt bredbandsbolaget eftersom Telia tydligen inte kan leverera till vår adress.. Tänkte ringa dem och prata med dem imorgon - men det borde väl inte vara något problem..

Jag fyllde för övrigt år igår, 19 år och snart pensionär antar jag - men det blir nog bra - jag fick ett par spel av Tommy i födelsedagspresent (eller rättare sagt; jag kunde inte välja ett så han köpte båda två..), båda äger (av helt olika anledningar..). Dante's inferno och Banjo - Kazooie nuts and bolts för den som undrar.

Eftersom Tommy fortfarande duschar och filmen är slut nu så tänker jag nog spela lite Dante nu innan han är tillbaka :D

Kommentarer
Postat av: Yoshi

Aaah! Dantes Inferno är ett så sjukt underbart spel!

2010-09-05 @ 23:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0