Dag 7 - Mitt favoritminne

Jag har så löjligt många bra minnen att jag har väldigt svårt att välja ett, jag har tänkt på det här sen jag läste igenom listan från första början. Varför är det så svårt att välja ett favoritminne när det är så lätt att välja ett värsta minne?

I alla fall,  jag har ett par förslag:

Studenten - mest för att jag var så jävla nöjd med att jag hade överlevt de sista veckorna så grymt bra, jag fick mitt stipendium och jag fick skämma ut mig på scen <3

Första dagarna i Västerås är också en rätt trolig möjlighet - inte för att Västerås är så awesome, inte för att dagarna egentligen innehöll något spännande - men för att allt var ett enda stort äventyr. Vi kunde sitta med GPS i golfen och skratta åt att vi körde fel, göra en usväng, köra fel igen etc. Och det gjorde ingenting - för det var ändå bara jag och Tommy - det var vi mot världen och vi ägde världen rätt jävla hårt!

Jo, första dagarna i Västerås var nog mer awesome än studenten - så är det nog <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0