Första veckan i skolan.

Nu är första skolveckan slut, föreläsningar, uppgifter, körlektioner, körkortsteori - Men jag överlevde den här gången med ^^ Nu ska jag bara klara av nästa vecka också...

Måndag: Numeriska metoder 9:15-12:00 sen körlektion 12:35-13:25, sen plugga lite körkortsteori.
Tisdag: Mekanik på förmiddagen, mekanikföreläsning 13:15-16:00, sen körkortsteori.
Onsdag: Teoriprov, numeriska-plugg och körlektion
Torsdag: Körlektion, numeriska föreläsning, körlektion
Fredag: Uppkörning och mekanikföreläsning.

Sen ska jag fan chilla på helgen! Det förtjänar jag! Imorgon ska vi på bröllop. Bästa Johanna och John gifter sig. Sen på söndag blir det födelsedagsfirande ^^ Wero fyller ju år! 20 år gammal blir jag :o Tonåren tar slut och vuxenlivet börjar - eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0