Lista ^^


Vad är den äckligaste mat du vet?
Palsternacka. Jag HATAR palsternacka. Rent generellt ogillar jag inte hela maträtter utan bara element ur dem.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)

Jag är nöjd över att jag har motbevisat alla idioter som säger att det är så jävla svårt att få jobb. Jag har i mitt liv sökt fem jobb, gått på tre intervjuer och fått två jobb. Så nej, kan man bara skriva ett CV och ett vettigt personligt brev är det inte så jävla svårt!

Vad ångrar du i livet (om något)?
Alldeles för många saker, skulle kunna skriva en hel uppsats om saker jag ångrar.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Åh, massa fina stickade tröjor, fina blusar, ett par klänningar kanske :)

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Det är en bra fråga, jag vet faktiskt inte.. Tror att det kan vara min vinterjacka (inte så otippat) - den var i och för sig inte så dyr, men det gör mig ledsen att tänka på att jag måste köpa en ny tills i vinter (den har gått sönder ;___;)


Har du någon oanad talang?
Nej, det har jag svårt att tro.. *frågar Tommy* Han fick tänka så länge att jag konstaterar att jag nog inte har det. Men som en parentes så kan jag ha min förlovningsring på tummen ;)

Vad gjorde du i helgen?
Vi var hemma och chillade. Vi skulle städa, gick sådär - men vi fick städat garderoberna i alla fall. Dessutom gjorde jag en porterstek och vi tittade på F1 (och GP2... och Porsche Super Cup... och lite rally..)

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Efter mycket tänkande förstod jag och Tommy vad 2dos faktiskt betyder xD
Den här veckan har det varit mattelabb, mekanikinlämning, hämta ut körkortet och lite shopping. Sen har jag inte haft några mer saker som jag var tvungen att göra :o Men vårat nya katträd kommer förhoppningsvis innan helgen - då ska vi hämta det också!

Vad har du på dig just nu?
Slappkläder xD

Senaste låt du lyssnade på?

Ingen aning xD Något som spelades i bilen tror jag.. vad vet jag inte xD

Bästa skönhetsknep?
HAHAHAHAHAHHAA. Alla som känner mig vet att jag inte har några sånna xD

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Jeans, t-shirt och kavaj är helt klart snyggast!

Och fulast?
Häng! Alltid!

Vem saknar du?
För tillfället? Systrarna (som jag i och för sig får träffa majoriteten av på lördag), gamla vänner som bor långt bort och pappa, mamma och mina syskon <3

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Den håller jag nog hellre för mig själv tror jag..

Bästa boken nånsin?

Den är svår! Det finns så oerhört många bra böcker här i världen... Tittar mot bokhyllan i hopp om att kunna bestämma mig. Men jag ger er en bra bok i alla fall: the Secret History! Vi läste den i Engelska B, jag älskade den från första sidan till sista!

Vilka tidningar läser du?
Mattidningar, jag älskar allt om mat. Nu slog det mig att jag borde ha önskat mig en prenumeration på allt om mat i födelsedagspresent. NOTE TO SELF: Önska dig det i julklapp!

Vad önskar du att du var bättre på?
Många saker. Att lita på folk.

Är du religiös?
Den där frågan är alltid så svår att svara på, jag vill, jag resonerar fortfarande som om jag tror, men egentligen så vet jag inte om jag gör det..

Vad är din största rädsla?
Att alla andra ska dö och att jag ska bli ensam kvar. Och spindlar...

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

Det tänker jag inte skriva här...

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Jag har massa namn jag vill ha på mina barn - men Tommy ska ju gå med på dem också...

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Jag vill ha en Audi R8, jag vill ha en Porsche 911 och jag vill ha en VW new Beetle (den nyare modellen av bubbla). Men först min Beetle, det ska bli min första bil om några år <3

De tre finaste sms du fått i år?
Jag skickar väldigt lite sms och får ungefär lika få. Och fina sms är det ännu mer ont om - så går det när man hellre pratar i telefon än att smsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0