Livet kom emellan lite ^^

Jag som hade fått upp bloggandet så bra - det höll inte längre. Jag satte precis på datorn för första gången sen i fredags. Det har nog aldrig hänt tidigare?

I alla fall, i fredags så åkte vi ner till Skövde. Jag körde från Västerås till Örebro, sen fick Tommy köra till Mariestad för  jag hade ont i foten (samma vinkel på foten i en halv evighet = aj). Sen körde jag Mariestad - Skövde. Sen försökte vi få katten att vänja sig vid att vara hos pappa. Det gick ju rätt bra och sådär måste jag ju säga.

I lördags var vi och shoppade lite, sen blev det förfest hos Jennifer (vi firade min och Andreas födelsedagar) och sen skulle vi ha gått ut men Johanna hade glömt sitt legg hemma, så vi kom inte in... Men vi hade roligt i alla fall, det blev donken och häng på rese tills bussarna gick vid 1 inatt. När vi väl kom hem så roade sig vår katt med att sitta vid dörren och jama tills klockan 6 i morse när hon gick och la sig... Hopplöst ^^

Aja, nu ska vi göra oss i ordning och åka till min mamma och fira min födelsedag :D Yay me, jag hoppas innerligt på ett par kokböcker till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0