skriva.

Egentligen så borde jag inte skriva blogg nu. Men jag måste beskriva det någon stans, right? Jag menar, jag trodde att jag kunde förklara för dig. Att du skulle förstå mig. Men jag vet inte om du gjorde det. Jag vet inte om mina ord fick dig att inse hur mycket jag älskar dig. Jag tror inte att mina ord räckte till, jag vet inte om jag sårade dig. Det var inte  min mening. Verkligen inte. Jag älskar dig mer än fiskarna älskar havet de bor i. hoppas att du förstår det. Jag önskar att jag kunde älska dig på samma sätt som Jesus älskade de prostituerade. "jesus didn't see a prostitute, he saw a child that he was madly in lov with" Jag hoppas att du förstår att jag inte vill leva utan dig och även om jag någonstans djupt inom mig inte vill förstöra dina drömmar så har jag lust att elda upp arlanda på söndag kväll, bara för att du ska stanna lite längre. bara för att jag ska få ha dig här. Bara för att jag ska få höra din röst och för att jag ska kunna säga att jag älskar dig. Jag vet att jag inte borde ha sagt att jag inte klarar av 600 mil, men det är sanningen. Jag klarar knappt dom milen vi har nu. Du ser mig inte gråta, du slipper höra mig gråta också. Var glad för det. Jag ligger här varje kväll och önskar att du skulle komma in genom dörren och säga att du älskar mig och ångrar att du ens tänkte tanken på Kanada, men jag vill inte säga något, jag vill göra dig lycklig och gör Kanada dig lycklig så go for it. Det är dina drömmar. Jag har inga drömmar, jag kan klara mig själv, här hemma. Men du får lova att du i alla fall kommer och säger hej när du är i sverige.

Älskar dig, kommer alltid göra det, glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0