friluftsdag.

Det var friluftsdag idag. Det var väl skoj, om man bortser från allt som inte var skoj. *wero gör en lista*

  1. Jag som är dum nog till att gå av på fel busshållsplats och typ vara jätte elak mot milja.
  2. Regn, regn och åter regn. Jag hatar att vara genomblöt.
  3. Det är höst = det är kallt. Jag frös.
  4. Folk som vill att man engagerar sig och spelar fotboll och brännboll eller amerikansk fotboll eller springer osv.
  5. Kall äcklig mat när det enda man egentligen vill ha är en STOR kopp kaffe.

Det suger med friluftsdagar, dom får mig att längta efter typ lektioner och läxor och sånt. Jag hatar friluftsdagar. och just nu hatar jag min kamera för att den inte kan ljuga så att jag kan se åtmindstone lite snygg ut >.<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0