Jacka och städa.

Jag vill verkligen ha den där jackan. Jag har letat efter den i två år typ, och under tiden så har jag haft diverse andra jackor som jag inte har tyckt om. Och nu kan jag inte få den. Ja, det svider. Det är 500kr, det är allt jag behöver liksom, men han tycker inte att jag behöver en ny jacka. Tänk om jag också i alla fall vill få låtsas att jag är snygg då? Jag hatar att be om pengar, och när jag väl gör det så får jag dom inte i alla fall. Det är kasst.

Jag funderar på att tigga pengar av farmor, men det känns taskigt. Jag tycker som sagt inte om att be om pengar.


Jag har i alla fall städat min garderob idag. Och så har jag dammsugit och allt det där. Men jag ska slänga bort en pappkasse kläder till. Kläder som jag inte har använt en enda gång sen jag rensade garderoben förra gången.

Jag har grymt tråkigt nu, tvätten borde vara klar snart och då ska jag springa och hänga upp den, sen ska jag bädda min säng så att det ser städat ut en liten stund i alla fall.


Jag behöver en kram.


Jesus jag vet att du inte gillar varken matrealism eller egoism, men jag är bara människa och jag vill verkligen ha den där jackan. Jag förstår inte varför du skulle ha något emot att jag vill se snygg ut. Jag kommer aldrig lära mig att älska mig själv om jag har ångest över att jag ser ful ut varje gång jag går ut. Jesus.
Amen.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

2008-04-03 @ 19:32:37
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0