I E-tuna.

Okej. Jag hinner inte (läs; jag pallar inte) blogga så mycket nu. Att ta med datorn ut i solen är inte min grej.. alltså händer det inte så mycket i bloggen just nu. Inlägget om lycka kommer i nästa vecka. Men först måste ni svara.. Vad gör er lyckliga?

För övrigt så kan jag informera er om att min mage gör ont (som vanligt) och att jag är trött...

Mikko sitter och leker med sitt objektiv.. (PORR)

Gud, jag vet inte vad jag ska säga. Jag gör verkligen inte det. Förlåt. Orden har tagit slut igen. Ge mig ord. Ge mig vilja, ge mig styrka. Det känns som att jag drar ner alla andra i stället för att dra upp mig själv. Jag vill inte det. Jag gör inte det.. Förlåt
Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0