Bråk och roligheter.

Jag har världens bästa pojkvän, för den som inte visste det sen tidigare. Det finns ingen som jag göra mig glad så fort.

Jag hade en grymt dålig dag igår och när jag satt och pratade med honom på kvällen så sa han något som gjorde mig väldigt arg, och sen kunde jag inte sluta gråta. Jag bara grät och grät och grät, för att jag var dum och värdelös och korkad och sämst. Slutligen så slutade jag gråta och trodde på vad han sa till mig, att det var hans fel för att han hade sagt det där dumma från början. Sen berättade han om en dröm som han hade natten innan det, vilket gjorde mig väldigt glad, för det var roligt. Tyvärr så vill jag nog inte berätta för er vad det handlade om, men det var roligt.

Nu sitter jag i skolan och har håltimma. De andra slutar väl om typ tio minuter - en kvart så jag ska nog plocka ihop min dator snart och gå och stoppa in den i skåpet :P LUNCH nu. Jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0