Stress.

På lördag har vi vår projektredovisning - det vill säga själva Gudstjänsten. Det är liksom dagen D. Jag är nervös som få. Jag ska inte lämna någon vittnesbörd dock, det känns rätt bra - men ändå, jag är fortfarande nervös.

Det var inte det jag tänkte blogga om dock, det har hänt en hel del. Jag har tagit min krog-oskuld. Det blev en lyckad kväll trots vissa missöden. Men eftersom jag är världens mammigaste person så räddade vi situationen rätt fort och det löste sig trots allt. Note till en viss person: Du får vara hur jobbig som helst, jag kommer älska dig i alla fall. Natten slutade i alla fall med tre timmars sömn och sedan skola mellan 9:40 och 16:55 - det var en upplevelse.

I Lördags var jag i Göteborg med Milja. Jag köpte en studentklänning - den är fin :D Vi letade också efter skor åt Milja (jag tittade väl också, men jag letade inte så seriöst) - vi hittade inga skor utan konstaterade att det inte finns några snygga skor för tillfället.

Söndagen spenderades med Formel 1 och sen drog jag hem till Tommy och var där typ hela dagen, dessvärre så tog hemresan 2 timmar >.<

Idag var jag i skolan och det ägde, som vanligt. Jag fick MVG på min FyB-uppsats, vilket gör att det känns lite bättre inför kursprovet som borde komma typ...snart.

Jag är som sagt äckligt stressad och jag har det sjukt jobbigt hemma av olika anledningar så ni får ursäkta om uppdateringen suger. Jag försöker, det kommer nog något inlägg ibland i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0