En tyst lägenhet - det ryktas om godis :D

Vi fick lägenheten igår och herrejösses vad stor den är. En skåpslucka är trasig, men vi ska ringa och be dem fixa det imorgon. Vi har en viss lampbrist (två av våra lampor kräver att vi borrar i taket för att vi ska kunna sätta upp dem. Men i övrigt så är allt bara allmänt bra. Vi har internet fast det inte borde komma förrän på måndag, vi har mat i kylskåpet och vi har en ny underbart skön säng att sova i. Jag har nog aldrig sovit i en bekvämare säng, det är så att man blir alldeles till sig. Mikko är på fotbollsträning nu, jag spelade lite Katamari Forever förut, men jag hade ingen lust att göra det mer nu, så jag satte mig här istället - blogga lite har väl aldrig skadat någon...

Han kommer hem om en och en halv timme ungefär, då åker vi och köper GODIS :D Ekängen har extrapris - 4.90kr/hg och Mikko har varit sugen på godis i evigheter, vi har visserligen ett halvt kilo chips i skafferiet, men inte idag, idag ska jag ha godis :D Surt godis, för det är godast. Och nej, jag har verkligen inget vettigt att skriva - jag ville mest skriva att jag lever och att jag har internet trots allt. Det gjorde mig liksom glad så jag ville sprida vidare den där glädjen :P

Kommentarer
Postat av: tomas

spelar du OCKSÅ katamari forever? jennifer fick det i födelsedagspresent i lördags (hon fyllde år för en vecka sen, men firades med familjen då) och hon har spelat det så mycket hon hunnit sen dess. och jag fattar inte: vad är det som är så kul med att rulla runt en liten boll och samla skräp? spelidén är tam, grafiken är dålig och storyn näst intill obefintlig. what's the buzz!?

2010-02-03 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0