800:e inlägget.

Det här är mitt 800:e inlägg - det ni, såg det av en slump. Egentligen så är jag lite förvånad över att det har tagit mig sån tid att skriva de här inläggen, men jag ska bättra mig ;) 1000 inlägg innan studenten? Det innebär nästan två inlägg om dagen, det blir något att bita i för stackars mig som har nada inspiration. xD

Idag har jag inte gjort någonting än så länge, ska sätta mig med fysiken om en stund (Mikko ska på sittning - jag väntar på att han ska ha åkt). Efter det så tänkte jag slänga ut en lite diskussion till er angående min blivande tatuering. Jag fick nämligen en briljant idé igårkväll när jag satt och pratade med Rasmus och tänkte "varför inte?". Men jag återkommer med det senare ;)

Kommentarer
Postat av: t

är antalet inlägg ett självändamål? då ser jag hellre 850 inlägg före studenten - och inget utan innehåll =)

2010-01-23 @ 18:09:28
Postat av: Ramzez

ni menar det där citatet som betydde: gud överger oss aldrig eller vad det nu var

2010-01-23 @ 21:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0