7,5 hp avklarat!

Idag blev jag officiellt klar med min första kurs på högskolan, Grundläggande vektoralgebra, 7,5hp - det är en enda kursen jag avslutar nu eftersom jag läser två andra kurser som går på kvartsfart - vilket gör att de slutar vid jul.

Men jag har ju i alla fall blivit klar med det som ska vara klart!

Nu i alla fall så ska jag redovisa en labb imorgon, annars har jag inget kvar att göra innan vi åker hem till Skaraborg imorgon - vilket också ska bli väldigt skönt, jag längtar efter att få vara hemma och inte behöva bry mig om så mycket saker på ett tag. Bara det jag måste plugga, vilket är typ elektroniken som ska läsas igenom och markeras och sådär - massa sidor, men det tar nog inte så lång tid i alla fall, någon timme/dag kanske..

Idag blir det laxsoppa till middag, tänkte slänga ut receptet på den sen - vet ju att ni vill ha det även om ni inte har sagt det (för att jag inte har nämnt laxsoppan i bloggen ^^), det är liksom en soppa som till och med JAG tycker om, det gör den awesome och jag lovar att ni kommer gilla den också om ni kommer er för att prova den ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0