Redovisning.

Är det bara jag som alltid lyckas med att få någonting att funka, sen när det ska redovisas så fungerar det inte längre?

Idag var det min programmerings lab, den funkade jättebra för två veckor sedan när jag gjorde den, nu skulle jag köra igenom den innan redovisningen och en av uppgifterna har helt enkelt slutat att fungera... Och sånt här händer mig jämt - vi skämtade om det ett antal gånger i gymnasiet att så fort jag skulle redovisa typ en hemsida så slutade delar av hemsidan att fungera. Jag hade ju betatestat varenda funktion hur många gånger som helst, men när det skulle redovisas så fungerade det helt enkelt inte längre - simple as that.

Nu fick jag min lab att fungera redan innan jag skulle redovisa, jag har fortfarande inte redovisat - det är kö ^^ Men ändå, det är fortfarande störande. Gånger typ 1000.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0