Att få vara lycklig.

Människor ångrar saker - så fungerar världen. Man gör saker, i efterhand så inser man att det kanske inte var så jävla bra och så ångrar man sig. Jag ångrar många saker. Ett par som jag känner att jag behöver skriva av mig om.

Jag ångrar en mängd saker, att jag inte fokuserade på saker, att jag fokuserade på fel saker, att jag inte gick på magkänslan från första början.

Det där med magkänsla är ett väldigt intressant ämne att diskutera - igår tjänade jag 4 kronor på att gå på magkänsla när jag och Tommy tittade på fotboll, sen förlorade jag dem igen för att jag gick på magkänslan igen. Magkänslan är alltså inte sådär supertillförlitlig men ibland så har jag lärt mig att man ska fan gå på magkänsla.

Med Tommy tillexempel - magkänslan sa till mig redan för ett och ett halvt år sedan att jag ville ha honom - att han var rätt, att han var en awesome människa som kompletterade mig så grymt bra. Men magkänslan var inte stark nog för att få mig att våga chansa och egentligen - vad visste jag om honom? Jag har alltid hävdat att säkerhet är bättre än chansningar. Men såhär i efterhand är jag inte så säker. Tommy å andra sidan - jag älskar den pojken så otroligt mycket och det enda jag någonsin kan påstå att jag ångrar är att det inte blev som det blev tidigare. Men nu är det som det är och på tisdag så har det varit såhär grymt underbart i ett år.

Jag har nog, helt ärligt, aldrig varit lyckligare, och framförallt så har jag aldrig varit så nöjd med att vara där jag är.


Kommentarer
Postat av: Daniella

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 11:43:50
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Vilma

Hej! Jag har en dagens blogg tävling, om du vill vara med så kan du klicka på länken;http://vilmassfoton.blogg.se/2011/july/tavling-dagens-blogg-1.html#comment

Kram

2011-07-11 @ 12:29:46
URL: http://vilmassfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0