Helgen.

I helgen var vi hos Tommys föräldrar, vi åkte ner i fredagskväll för att slippa åka så tidigt på lördagsmorgonen. Jag var ju nämligen på möhippa i lördags. Johanna, en av mina bästa vänner som ska gifta sig nu om en månad, skulle hippas och jag höll på att försäga mig både en och två gånger, men jag höll ihop det. Och förvånad blev hon när hon såg mig på resecentrum på morgonen (jag kunde inte åka från mariestad till falköping för att vara med på kidnappningen tyvärr) - och vi hade så himla roligt! Jag har allt på film, jag hade gärna visat er - men det får vara lite hemligt tillsvidare i alla fall (typ tills efter bröllopet - då kanske jag kan lägga ut något om hon tycker att det är okej).

I alla fall - resten av helgen spenderades med att göra en lista över potentiella lokaler - vi har nog nästan bestämt oss nu, det är ett par lokaler vi funderar över, den ena är dock kyrkans så vi måste kolla över alkoholprinciperna de har - det verkar skilja sig ganska mycket mellan olika församlingar...

Ja, vad hände mer i helgen? Vi hängde med hans familj och sådär - vi ska ner nästa helg igen och då stannar vi lite längre så att vi kanske hinner träffa mina föräldrar och sådär också :)

Nu har jag ärligt talat inte något mer att skriva, kommer nog igång lite bättre efter torsdag - har en tenta då nämligen som jag pluggar till för tillfället, så imorgon ska jag träffa ett par kompisar för att räkna lite på det och sådär. På fredag tänkte jag skriva ihop ett silly season inlägg om F1:en - det vill ni ju läsa vet jag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0