Körkortet - kort update!

Tänkte att ni skulle få en kort update på hur det går för mig med körkortet också - kan ju alltid vara spännande.

Jag har 5 körlektioner kvar - varav en nu på morgonen. Nästa vecka är det dags för teoriprov och uppkörning. Förhoppningsvis så klarar jag bådeoch på en gång och då har jag mitt körkort tills nästa helg i alla fall - håll tummarna för mig!

Det som inte sitter riktigt just nu är motorvägen (något de flesta av mina vänner slapp på sin uppkörning då det helt enkelt inte finns någon motorväg hemma..) - jag glömmer konstant att titta upp på påfarterna för att kolla så att det inte kommer någon. Jag missar också ibland döda vinkeln på cyckelbanor och vid filbyten i rondeller. Småskit egentligen som definitivt lär sitta om 5 körlektioner. Utöver det så är jag lite osäker över fickparkeringen - men jag tröstar mig med att om körskolelärarna tycker att jag är redo för uppkörning så är jag fan i mig redo för uppkörning!

I can do it! (Även om jag troligtvis är sist i världen med att ta körkort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0