Mina föräldrars åsikt om vårat bröllop.

Vi har inte direkt pratat om det, jag vet inte riktigt hur de tolkar vår förlovning. Jag vet att min mamma har läst på min blogg i alla fall och hon verkade inte direkt protestera. Varför skulle de protestera egentligen? Jag fyller 20 om en månad, jag kommer att fylla 21 i samma veva som vi gifter oss, de fick mig när de var 22. Det är inte som att jag är långt före dem i "planerna" och vi tänker inte skaffa barn förrän vi har pluggat klart.

Tommys föräldrar lär vara på ungefär samma nivå - de gifte sig när de var 23, samma år som de fick Tommy, de förlovade sig när de vara yngre än oss. Vi gör alltså inte direkt tvärtom mot vad våra föräldrar gjorde.

Hoppas det var svar på din fråga :D

Nu ska jag sätta mig och skriva ett F1 for dummies inlägg så att ni fattar vad jag pratar om sen, skulle ju gjort det igår, men dessvärre låg jag i sängen med migrän mer eller mindre hela dagen. Det var inte så roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0