Ny design och massa nyheter.

The good news first! Tommy har frågat mig om jag vill gifta mig med honom - och det är ju inte som att jag sa nej? Vi har pratat om det länge - men nu har det faktiskt blivit av. Omgivningen har inte direkt protesterat heller och ärligt talat - jag älskar min man och jag tänker spendera resten av mitt liv med honom oavsett vad som händer. Med tanke på vad vi har gått igenom det senaste halvåret så förstår jag inte varför det inte skulle funka.

Därför tänker jag numera ägna min blogg åt sånt jag brinner för. Bröllopet, matlagning, Formel 1, vår kissekatt och ja - whatever jag känner för egentligen.

I alla fall så har jag firat det här med en halvny design (jag har ändrat ett par färger och bytt header - men ni borde fortfarande trycka på f5 om ni inte ser det xD) - kände att det behövdes för att fira denna nystart.

Nu ska jag roa mig med lite TV-tittande innan min fästman kommer hem från jobbet så att vi kan titta på något roligt tillsammans.

I alla fall så hoppas jag att ni stannar kvar här i bloggen även om jag byter konceptet lite (även om jag inte har varit i närheten av det gamla konceptet på jättelänge).

Kommentarer
Postat av: Eh xD

D är som att du vill gifta dig ba för att din kompis gör de

2011-08-02 @ 23:33:50
Postat av: Eh 2

håller med, mycket du inte berättar som ni "går igenom" gör det till något du kan skriva om som relationstips eller något?

2011-08-03 @ 00:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0