Skövde, Falköping, bil, a new beginning och inflammation.

Vi var hemma i Skövde i helgen - hängde med pappa, hade lite fredagsmys, pappa lät mig köra bil på en parkering inne i stan (mest för att se vad det egentligen är jag har lärt mig) och sådär. I lördags var vi i falköping på inflyttningsfest, jättetrevligt var det - vi träffar systrarna alldeles för sällan!

I fredags började jag dessvärre få ont i tandköttet på vänster sida av överkäken, det har bara blivit värre och nu gör det riktigt ont - det är inflammerat och jag misstänker att det har att göra med förra veckans "förflyttning" av tänder (dumma visdomstand) - så nu försöker jag döda den med antibakteriell munskölj och grejer, är det inte bättre imorgon så blir det till att ringa tandläkaren och se vad de kan göra åt det - för såhär kan jag inte ha det.

Jag har i alla fall fått en arbetsintervju på onsdag - på en charkbutik (vet inte om jag har skrivit om det förut?) - de vill i alla fall träffa mig för ett första möte, så ev. kanske jag kan börja jobba lite extra där + att jag får jobba där i sommar i så fall, vilket är awesome! För jag tror verkligen att det är ett jobb som jag skulle trivas med! Så nu kan vi bara hoppas.

Jag och Tommy har åkt en hel del bil de senaste veckorna och vi har hela tiden haft väldigt roligt - även om anledningarna till att vi har åkt har varit allt annat än roliga. I alla fall så måste gårdagen ha slagit alla andra bilresor by far - Vi kan väl säga att vi gjorde ett val i bilen igår och att det kommer påverka framtiden ordentligt. Mer tänker jag inte säga - ni får veta förr eller senare i alla fall.

Nej, nu ska jag se om jag kan våga mig på att ringa tandläkaren och se vad de tycker att jag ska göra..

Kommentarer
Postat av: Tiduas / Peter

Berätta om valet! ;D

2011-02-07 @ 15:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0