Dag 11 - Det här får mig att bli arg

Tidsinställt inlägg tills medan jag gör min programmeringstenta.

Det finns otroligt många saker som gör mig arg. Om man ska tro på vad jag säger så finns det ännu fler som gör mig förbannad.

Jag blir arg när jag ser folk bli behandlade på ett sätt de inte förtjänar, jag blir arg när jag ser människor skada andra människor etc, precis som alla andra normala människor i världen.

På ett mer personligt plan så blir jag arg på mig själv framför allt, till exempel när jag inte lyckas med något som jag vill, när jag gör något men det inte blir som jag tänkt mig, när jag vill göra något men allting bara skiter sig.

Jag blir arg ofta, men det är sällan jag blir så arg att någon faktiskt märker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0