Dag 12 - Sveken

Jag har blivit sviken otroligt många gånger, gissningsvis så har de allra flesta människor som någon gång haft en närmare relation med någon blivit svikna...

Dock finns det nog bara två eller tre gånger jag har kännt mig riktigt sårad av det. Jag menar, de där "oj, nej, jag kan inte träffa dig idag"-scenerna som egentligen är svek är inte direkt något man lägger på minnet, det händer liksom alldeles för ofta...

One of them - när Mikko lovade mig att vi skulle fira jul ihop och sen bara dissade mig för att åka till kanada och när jag frågade om jag inte kunde få följa med då så sa han typ "nej, det är nog inte en så bra idé" Och det var det - det där låg och tärde på vårt förhållande i ett och ett halvt år efter det - för att jag tar löften på allvar, speciellt när löftena handlar om julen. Han förstod aldrig det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0