Dag 13 - Ett ögonblick

Hm, ett ögonblick till - vad ska jag skriva den här gången då? Eftersom jag sitter och pratar med världens bästa systrar (igen! Gah, I've missed this) så frågade jag dem vad jag ska skriva om - de bestämde sig för när vi gjorde pannkakor i skolan.

Anledningen till att vi gjorde pannkakorna var att vi fick för oss att fira någonting, vad kommer jag inte ens ihåg längre. Det var så grymt, det var jag, Johanna, Tommy och Trädet i köket som stekte pannkakor - Tommy hade fått med sig glass från hemglass (halvliterspaket med glass - varför har hemglass inte kvar dem?). I alla fall - pannkakorna är inte ett sånt där minne som är grymt viktigt i sig, det är mer principen som är viktig.

Jag älskar systrarna - de är lätt de bästa vänner jag någonsin har haft och jag älskar dem enormt. Och det är de där träffarna som gör alltihop typ - vi träffas, gör typ ingenting och det äger i alla fall. Grillfesterna i sommras, pannkakorna, julavslutning på kebabhouse, matte D lektionerna - ALLT. Jag saknar mina systrar och jag hoppas verkligen att ni vet hur mycket både jag och Tommy saknar er ibland <3.

Love on you!

Kommentarer
Postat av: Heinreich

<3

2011-01-13 @ 00:32:51
Postat av: Peter Johansson

Åhh, det där var så sjukt gött, jag tror jag åt mest då faktiskt :)

2011-01-13 @ 00:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0