Dag 31 - Ett sista ögonblick

I'd like to think that I have plenty of moments left...

Mina tankar fastnade på att det var ett sista ögonblick som efterfrågades - Vad är egentligen det sista man som människa tänker innan man dör? Hur blir det sista ögonblicket?

Jag antar att enda sättet att egentligen veta är att man helt enkelt provar - men det är ju inte värt det och man kan ju inte komma tillbaka och berätta det för alla sen i alla fall..

Jag vet inte, jag har inget ögonblick jag vill skriva om känner jag - det känns som att jag har avverkat allt som finns att skriva om för tillfället..

Så - nu avslutar jag 31 inlägg på 31 dagar och jag måste säga att det ska bli rätt skönt, samtidigt som jag gillar att bli påmind om att jag måste skriva lite oftare.

Hoppas ni har gillat det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0