Till dig.

Jag tänker tillägna det här inlägget till världens bästa Marielle - för att jag innerligt hoppas att du kan se det ifrån där du är nu.

Jag önskar, av hela mitt hjärta, att jag inte satt och skrev det här nu - att jag hade kunnat få säga allting till dig istället. Det finns så mycket jag inte har fått säga, så mycket vi inte fick göra.

Jag älskar dig! Så mycket - världens bästa mamma. Jag vet att du kanske inte var min mamma - men du kommer alltid ha den platsen i mitt hjärta. Och jag hoppas innerligt att du har det bra, att det inte gjorde ont, att allting någon gång i framtiden kommer att kännas okej igen. För just nu gör det inte det. Det finns så mycket du skulle få veta. Så mycket vi skulle göra.

Du är borta nu, vi fick inte ens en chans att säga hej då. Du skulle bara veta vad som har hänt de senaste dagarna - pappa tänker skaffa facebook! Hade jag vetat att det var det här som krävdes så hade jag aldrig någonsin ens bett honom. Men jag hoppas att du i alla fall ler lite åt det, wherever you are.

Du anar inte hur mycket jag vill ha dig här - du om någon förtod mig och hur jag mådde, jag önskar att jag hade fått chansen att berätta för dig hur mycket det betydde för mig att du fanns där för mig när jag och Mikko gjorde slut. Att jag hade dig där när pappa var tvungen att åka. Jag hade alltid dig där.

Jag saknar dig. Vila nu, så ses vi snart.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej. Vi har aldrig träffats, men jag har hört talas om dig via Marielle ofta, och hon kan ha nämnt mig oxå till dig.

Vill bara säga att jag tänker både på dig och på din pappa, och jag hoppas att ni på nåt sätt finner en väg att ta er igenom detta. Jag vet att hon älskade dig jättemycket, av allt fint hon berättat om dig.

Jättekram,

Marina

2011-02-01 @ 12:17:08
URL: http://jag.ladymarina.se
Postat av: bloggens invånare

Kan bara hålla med föregående talare. Hoppas att du kommer till ro med tanken såsmåningom!

Kram Hanna

2011-02-02 @ 15:57:02
URL: http://livsavgorande.blogg.se/
Postat av: Gun

Så vackert skrivet. Jag har inte träffat dig Wero, men har läst lite om dig ibland på Mariells FB, mina tankar finns hos dig och din pappa. Kramar från Gun - en av Mariells alla arbetskamrater.

2011-02-04 @ 17:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0