2012 och grejer!

Nu är det mer än länge sen jag bloggade sist. Men mycket har hänt.

Kimi Räikkönen, min och Tommys stora F1-idol är tillbaka efter två års lek i WRC (World Rally Championship) - nu jävlar blir det åka av. Och nu tänker vi inte missa vår chans - det blir en F1-resa till sommaren. vi är sugna på belgien eller italien. Båda loppen ligger precis i början av september och ja, det är helt enkelt perfekt. Om man bara bortser från en liten, liten grej - vi skulle ju gifta oss i början av september. Men se nej, det går inte, vi är studenter, vi har en begränsad ekonomi och sådär. Gifta sig kan man göra om ett eller ett par år, kan man se Kimi köra F1 om ett par år? Det är inte alls lika säkert, Kimi är en nyckfull man som helt enkelt gör som han vill - han har ett tvåårigt kontrakt nu, men tröttnar han efter den här säsongen så är vi inte så säkra på att han blir kvar, så vi tänker helt enkelt åka nu på en gång. Helst redan till första loppet i Australien, men det blir lite tajt med tid till det...

I övrigt då? Jul och nyår var trevligt. Sen har det varit tentavecka, jag har en tenta imorgon och sen ska det chillas ett litet tag innan det är dags för nya kurser och nya tag. Tommy fyller år snart (om lite mer än en vecka). Livet flyter på liksom.

Jag vet inte vad jag ska säga, eftersom vi inte vet när vi ska gifta oss så har jag inte så mycket att blogga om på den fronten, formel 1:en har vinteruppehåll och sådär. Tänkte skriva ihop ett inlägg om mina oscars-gissningar strax, sen ska jag sova och tagga tenta tills imorgon >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0