ge upp.

vissa dagar vill jag bara ge upp. Ge upp totalt och lägga mig ner och bara dö.  Ibland försöker jag också, jag lägger mig i min säng och bara ligger där och väntar på döden. I ca 10 minuter, sen får jag tråkigt och går upp och gör något. Jag vet inte, jag skyller på att jag är tjej och använder alla bortförklaringar det ger en, PMS osv.

Nej, jag skyller inte ifrån mig. Jag skyller på att jag är dum i huvudet och att alla borde hata mig. Alla, verkligen alla.


Insåg precis att jag sitter på min TMS lektion och skriver att alla hatar mig. CUT i armen liksom. Mikko snart, jag borde tacka honom för att han finns där. Wero älskar sin Mikko, massor.

Just nu räcker inte mina ord till, men det gör de aldrig. I hate myself and I want to die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0